Geza blogja

Újra itt, újra a régiben, csak a blog az új!

Friss topikok

Linkblog

Return of the ... ki?

2009.04.11. 16:13 | - g - | Szólj hozzá!

Francia vagyok Párizs városából,
mely lábam alatt a piszkos mélybe vész,
s most méterhosszan lógok egy nyárfaágról,
és nyakamon érzem, hogy seggem míly nehéz.

Villon

Bemutatkozóul itt van egyik kedvenc versem.  Persze szeretem még Ady-t, Márait,  a Beatles-t, szertek szájharmónikázni, pecázni, bringázni és írni. Cikkeket, mint ez. Persze annak az esélye, hogy újságíró vagy hasonló leszek, kicsi. Már vezettem blogot régen, aztán felfordult az életem és abbahagytam. Most a felfordulás közepén már kezdem megszokni ezt, és ezért nekilátok: leírom megint egy rakás témában a véleményem, ahogy én látom. Lehet szeretni, nem szeretni, lehet beszólni, helyeselni  és szabadon véleményt nyílvánítani.  
 

A bejegyzés trackback címe:

https://geza-meg-a.blog.hu/api/trackback/id/tr201059523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása