Geza blogja

Újra itt, újra a régiben, csak a blog az új!

Friss topikok

Linkblog

I (L) feszitvalz

2009.05.07. 09:49 | - g - | Szólj hozzá!

Kíváncsi vagyok, hogy miért várja el az átlagmagyar a többitől, hogy felnőttként, racionálisan gondolkodva szavazzon/dolgozzon/közlekedjen stb. Méghozzá, azért vagyok kíváncsi, mert amikor kisebb rendezvények vannak, mindenkiből kijön az állat, ami nem egy előnyös tulajdonság. Történt a minap, hogy jöttem hazafelé és toltam az emelkedőn a bringám. Jó meredek volt, a schwincsepel nem bírja. Többek között azért, amiért én csak tanknak becézem: egy bringa ritán nyom 20 kg-t, és általában könnyen kormányozható. Na de tolom éppen felfelé, erre látom, hogy itt biza buli van! Rendőrök az út felől biztosították a környéket, a bicikliúton a részeg rockerek ünnepelték, hogy sikerült ismét legyőzniük a józanságot, (hej, élet, de gyöngy élet, ennél szebb sem leeee-het...) a frissen nyírt fű szaga a levegőben. Ez utóbbi nem illett ilyen bulikra, ezért körbenéztem, hogy vajon most vágják? Kár volt. Körülöttem lévő bokrokat betámadták, és az erősítés a sörsátor felől egyre csak jött. Na, de kérem, akkora a rendezvény a tabánnál, hogy alig fér el a dombon a közönség, ÉS NINCS BUDI?! Szóval bandukoltam felfelé, tőlem balra a domboldal tele volt csöveseket megszégyenítő módon hugyozó emberekkel, jobbra meg valaki rikácsolt kellemes érdes hangján, és ezt a közönség nézte. Felérek a domb tetejére, cipelem a bringám a lépcsőn, erre előttem állnak fel 5-en (!) a lépcsőre, hogy még látványosabb helyről könnyítsenek magukon. A szomorú az egészben, hogy itt a lépcsősöknél már volt egy gyerek is, aki látta, milyen faszagyerek a faterja, és ő is rá akart hasonlítani, szóval beállt ő is. Na, most egy majális, ami arról szól, hogy a munka helyett a családdal is lehetne törődni, ebben kell, hogy kimerüljön?! Van bulizásnak is ideje, pl újévkor, amikor az lóg a sorból, aki józan. Ezt sajnos nem mindenki képzeli így, és minden adandó alkalommal "szilveszterezik". Ha, meg ebből áll az életük, hogy napi robot utána szilveszter, akkor milyen alapon várja el a "nép" saját magától, hogy felelőségteljesen szavazzon/közlekedjen/stb. ? Erről jutott eszembe egy @rcos kép

A bejegyzés trackback címe:

https://geza-meg-a.blog.hu/api/trackback/id/tr651107633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása